29 April 2011

::Perpisahan Yang Terjadi ::



Assalamualaikum.


Tengok tajuk. Macam putus cinta je kan. Tapi ini bukan lah pasal orang bercinta ke apa. Cuma nak cerita tentang kawan kawan masa belajar. Tiba tiba jadi teringat dekat dorang semua. Sedih lah. Lepas ni tak dapat jumpa lagi. Kalau diri ini bukan seorang yang dilupakan. Mungkin boleh jumpa balik. Ukhuwah yang tak kan dapat dipisahkan.



Sem satu :)



Sem akhir :)



Bagaimana nak hadapi perpisahan ini? Bertahun tahun berkongsi rasa yang sama. Suka yang tak terkata. Duka yang sukar dibicara. Marah yang tak terhingga. Boleh lupa ke? Tidak.


Kenangan kan. Mana boleh dilupakan. Kena marah dengan pensyarah lah. Copy paste assignment tu, jangan cakap lah. Boleh dijadikan satu hobi. *jangan ikut.  Huh. Kenangan yang tidak dapat dilupakan sampai bila bila.   





Ini sahaja yang dapat dikongsikan. Nak cerita banyak pun tak tahu nak tulis apa. Idea terbang kemana tak tahu lah.


Untuk kawan kawan ku.
Harap kita semua dapat apa yang kita impikan. Apa yang kita nak dari mula. Semoga dipermudahkan. Maafkan diri ini. Andai ada salah silap selama kita bersama. In Sha Allah. Ada jodoh kita jumpa lagi. Kahwin jangan lupa jemput tau. Hehe



Ikhlas dari :
gadisberlesungpipitdua :)







1 ulasan:

♥♥♥ misS aIsHiTeRu ♥♥♥ berkata...

sedih laaaa baca kenangan yang fiza bt..menarik sngt.....