5 Oktober 2011

..: Watak dan Keperibadian Mengikut Bulan Kelahiran (SAMBUNGAN ) :..

Assalamualaikum...

Lambat pula sambungan untuk bulan JULAI - DESEMBER kan? Maaf. Busy sikit. Hehehe.
Okay, sebelum tu, kalau ada yang kat sini tak sempat baca untuk bulan JANUARI - JUN, boleh la singgah di sana ye.  MEH TEKAN SINI


BULAN JULAI 

Wataknya : 
- Senang (suka) berkhayal
- Kalau marah , kata katanya tajam
- Tidak mempunyai pendirian tetap
- Senang dipuji
- Suka menolong pada sesama sendiri sahaja
- Pandai berbicara dan berotak cerdas
- Mudah memberi kemaafan tetapi sukar melupakan

BULAN OGOS :

Wataknya : 
- Mempunyai perasaan yang peka/halus
- Cepat tersinggung
- Suka menghayal dan berfikir yang tinggi tinggi 
- Tidak mudah terpengaruh
- Agak pemalas
- Kalau bekerja lebih menuruti kehendak hatinya sendiri

BULAN SEPTEMBER

Wataknya : 
- Mudah tersinggung dan cepat naik darah
- Baik hati dan jujur
- Boleh menyimpan rahsia
- Suka berfoya foya
- Pandai menyimpan wang namun tidak bakhil
- Suka menolong sesama keluarga dan pandai mendidik anak

BULAN OKTOBER

Wataknya : 
- Berjiwa besar dan tidak mampu mengalah
- Pandai berbicara
- Cerdas dan baik hati
- Memiliki tekad dan azam yang kuat
- Tidak sabar dan agak boros
- Fikirannya tidak tetap dan selalu berubah ubah

BULAN NOVEMBER :

Wataknya : 
- Tabah dan kuat dalam menghadapi segala cobaan
- Pandai mengerjakan setiap pekerjaan
- Pandai mengambil hati orang lain
- Agak pemalas dan suka menunda pekerjaan
- Banyak berfikir
- Agak pendendam dan tidak mudah memberi maaf pada orang yang bersalah
- Keras hati

BULAN DESEMBER

Wataknya : 
- Mudah menaruh rasa percaya pada orang lain
- Kalau mengerjakan sesuatu suka tergesa gesa
- Tidak sabar
- Tidak mahu mengalah dan selalu ingin menang sendiri
- Mudah terpengaruh
- Jujur dan baik hati
- Pemboros dan suka memaksakan kehendak

Okay. Selesai. :) 
Apa bulan kelahiran korang? Jom kongsikan dekat ruangan komen ye.

Notakaki: Nak percaya boleh. Tak nak tak pe ye. Kita pun tak tahu sahih ke tak :)

Bye.
gadisberlesungpipitdua:)






8 ulasan:

Oh Oeya berkata...

AKU WANITA JULAI heheh ;-)

Miss Haza berkata...

HEHEHE... same.. :))

aanie berkata...

hye haza..dah follow sini...salam kenal:)

Diana @ Didi berkata...

kunjungan semula..suda follow u =)

ILA SYAMILA ♥♥ berkata...

ok saya bulan ogos cepat bgtau haha ;D

pwincess Lov3y dOv3y berkata...

hehehe..PLD bulan 9..:P

Azura berkata...

nice entri :)

.: pn yazlynn :. berkata...

julai... tbaik.. hehe .. tul ke ni