16 Ogos 2012

..: Iftar | Ikan Bakar Kuala Perlis :..

Assalamualaikum


Baru baru ni, berpeluang berbuka puasa b'ramai ramai dengan rakan rakan DET 6E. Xde pon ramai yang join. Dalam 14 orang je termasuk aku. :)) Xdirancang pon. Asalnya aku saje nak antar balik member aku yang dok Perlis tuh. Tapi alang alang main tangkap muat jelah. Ajak 2, 3 orang je. Dak laki. Tau tau dowg dok bawak sekampung. :p


 Tengok tu, Bermoto moto. hehehe

So, dalam kul 4.00 ptg, sume berkumpul kat admin taman siswa UUM. Tapi cam biase lah. Tak kan semua datang tepat tepat kul 4.00. HEHE. Lelaki pon bersiap lambat gak. HAHAHA. Yang tak boleh blah, bila kol ade yang yang baru bangun tido. Tak pe tak pe. Dimaafkan. Hari cuti kan.


Bila sume dah ade, kami dok bncanglah nak makan kat mane. Bila dah punya kata sepakat, lokasi yang dipilih adelah kat Kuala Perlis. Ikan bakar.


Konvoi lah ke Kuala Perlis. Ada dalam 10 moto gak yang follow. Best sangat sangat. Kami sampai dalm kul 6 gak lah. Nak patah gak pnggang dok lame lame atas moto. HEHE


Sampai sampai je kat Kuala Perlis, Mesti wat perkara wajib dulukan. Solat asar kat masjid yang berdekatan. Lepas je solat ape lagi. Mesti bergambar lah. Lagi lagi dak kelas aku yang lelaki memang gile bergambar.

Jom tengok !!


Kami Student Det 6E

Sume kelantan kecuali yang baju biru tu je.. Kedah.





3 Dara :))

Kelantan , Kuala Lumpur, Perlis



Lepas puas bergambar, kitowg pon g ke meja makan lah. Dah nak bbuke.




Makanan yang lazat lazat. Sangat meriah yer. Dan harga pon sangat berpatutan. :)) ! kepala rm20. Okey ape. Makan macam macam bayar rm20 je. Dapat diskaun lagi. Terima kasih akak kedai. HEHE


Lepas habis bbuke pose, ktowg terus balik  ke Jitra. Nak shoppng kat Perlis pon xleh. KAt sini pekan mati. So kedai tutp sblum kul 7. Tu yang xbest. HOHOHO


Ape ape pon aku sngt seronok kerana dapat menghabiskan masa ngn kawan kawan tersayang. Memang seronok.  KAwan kawan yang ikut ni memang terbaik lah!



Tengok tu. Aku dikelilingi oleh orang kelantan :))

Mereka yang sangat memahami.
Mereka yang sangat baik!!


Nota Kaki : ramai dah balik kampung! Tiket aku esok. Sedih sedih.:(