15 Julai 2013

:: Dua Puluh Dua ::

Assalamualaikum.

Cantek kan nombor? Semestinya saya sangat suka. Setiap kali ada yang bertanya umur berapa. Dengan bangga angkat tangan kiri dan kanan. Then tunjuk dua jari. So orang paham. Dua dua suda.

Alhamdulillah. Empat Julai yang dah berminggu lepasnya. Genab lah umur saya DuaPuluhDua! Alhamdulillah. Masih diberi peluang untuk hidup dibumi Allah ini. Syukur ya Allah. Telah KAU panjangkan usia ku hingga ke hari ini dengan setiap hela nafasku adalah ihsan dariMU. Malah, Kau kurniakan lagi kebahagiaan lain untukku. Jadi, NIKMAT apa lagi yang hendak aku dustakan?! Terima Kasih Ya Allah.

Dua puluh dua. Terasa diri semakin tua. Tapi jiwa masih nak Huhaa huhaa. Hehehe. Terima kasih kepada mak ayah yang membesarkan saya. Memberikan makan minum secukup rasa. Memberi apa yang saya pinta. Juga memberikan kasih sayang yang tidak terhingga. :) Terima kasih! Saya sayang kedua duanya.

Terima kasih kepada semua. Yang mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada saya. Juga mendoakan kebahagiaan saya. Terima kasih! :)

Terima kasih buat rakan karib saya! Sentiasa ada dikala suka duka saya. Fazlinda dan Fazrin afifa. Terima kasih sayang. Sentiasa ada untuk saya. Tidak lupa juga kakak tersayang! NurSyazwani. Suka buat saya gelak lah :)


Alhamdulillah. Semoga dengan bertambah usia ini, amalan ku juga akan bertambah. Amin.


ikhlas dari:

gadisberlesungpipitdua :)

1 ulasan:

NuR SYaZWaNi MoHaMaD NooR berkata...

happy birthday ! hehe terharu la...!